Greiner i Kropilak Mailart office

Stanislav Habjan i Boris Greiner započinju svoju zajedničku dugovječ- nu aktivnost na razmeđu umjetnosti, književnosti i dizajna osnivajući 1983. Greiner i Kropilak Mailart office, a odlikuju ih intimizam, rad u različitim žanrovima i grafički rukopis koji se oslanja na ilustraciju bli- sku estetici i naraciji stripa. Greiner i Kropilak postat će prepoznatljivi  po jako kontrastnim, jednobojnim ilustracijama-scenama koje odišu jednim specifičnim ‘spleenom’. Njihov prvi ‘komercijalni rad’, ovitak za album novovalne grupe Azra Krivo Srastanje iz 1984., vjerno anti- cipira i oblikovne tendencije i referencijalnost tipične za generaciju mladih dizajnera 1980-ih. ‘Postupkom xerox-kontrastiranja i rastakanja do čistog štriha, fotografiju Greinerove fotografije iz njegove važeće vojničke knjižice Kropilak uokviruje u žig i uklapa u povećani detalj kolone vojnika nepoznatog porijekla, pronađene u nekom časopisu’.20 Njihove estetske afinitete potvrdit će i suradnja sa strip-autorom Danijelom Žeželjom u grupi Slipa Konfidenca osnovana 1993., a vrlo uspješnim i tipografski pismenim pokazat će se i u opremi knjiga. U radu Greinera i Kropilaka autoreferencijalnost ima važnu ulogu, a osobni životi postaju i materijal i predmet diskretne, gotovo samo- zatajne autorske refleksije koja se ugrađuje u njihove intermedijalne radove i projekte. Rad Greinera i Kropilaka steći će na zagrebačkoj sceni kultni status, naročito među mlađom publikom a njihovi grafički listovi postat će kolekcionarski primjerci što dizajnersko-ilustratorski rad postavlja u kontekst umjetničke produkcije.